Совет специалиста а кто-то из вас знает?

как писать рецензии на образовательные авторские программы…

15 комментариев

avatar
я когда работала в редакции, то одна девочки писала рецензии на статьи авторов.
avatar
мне надо на программу… открываю кружок, написала программу — для утверждения нужны рецензии. я даже нашла теточек с регалиями, которые мне все подпишут… НО… рецензии нужно написать самой) вот — ломаю головы… мы когда-то проходили, когда учились… но писали на статьи, а не на программы… я только шок пережила с написанием программы (расчасовка, поурочный план...) теперь другие проблемы вылазят((((
avatar
эх… но я не знаю как это делать!
avatar
оказывается, как все сложно… вот сидела бы и не рыпалась. нет… нужно было мне влезть в это… эээээээх
avatar
да ладно, такого в инете не быть не может
avatar
есть алгоритм написания. я нашла… но там направление меня не устраивает (работаю я во внешкольном учреждении художественно-эстетического направления)… а примеры — все кройки и шитья либо же какого-то конструирования радиорупок
avatar
так ведь вопрос стоял «как писать?», и алгоритм написания дает исчерпывающий ответ, а не «дайте полную козу, я циферки поменяю»)
avatar
ты главное начни, уверена, окажется все намного проще, чем кажется.
не святые горшки лепят ;)
avatar
спасибо)
avatar
как вам?
Р Е Ц Е Н З І Я
на Адаптовану програму діяльності гуртка естетичного виховання дітей дошкільного віку «Мистецьке джерельце»,
розроблену Стороженко Ганною Юріївною методистом ДЮМВХС «Світанок», керівником гуртка «Мистецьке джерельце»

Програма, що рецензується є авторською технологією інтегративного мистецького навчання у позашкільному закладі. Вона розрахована на дітей, вікової категорії від 4 до 6 років. Строк реалізації програми – 2 роки.
Програма «Мистецьке джерельце» є комплексною, оскільки в ній пластично з’єднуються базові елементи різних видів мистецтв: вокалу, хореографії, музичної грамоти, акторської майстерності та гри у шумовому оркестрі.
Стороженко Г. Ю. у пояснювальній записці переконливо обґрунтувала актуальність, новизну даної авторської програми. До безперечних достоїнств програми відноситься інтенсифікація навчального процесу за рахунок впровадження нових методів, переосмислення його цілей та змісту. Коштовним в програмі є те, що вона спрямована на музично-естетичне виховання дітей засобами ігрової діяльності; складена з врахуванням психологічних особливостей дитячого віку та збудована за принципом поступового, але інтенсивного просування; є початковою сходинкою у інтелектуально-соціальній підготовці для подальшого творчого розвитку дітей у гуртках Дитячо-юнацької музичної вокально-хореографічної студії «Світанок».
Педагог Стороженко Г. Ю. володіє високим професіоналізмом, методичними знаннями, а також творчими навичками та вміннями.
Програма «Мистецьке джерельце» заслуговує на серйозну увагу і може бути рекомендованою до друку, як один із варіантів подібного роду програм, з метою широкої апробації та впровадження в практику.

Р Е Ц Е Н З І Я
на Адаптовану програму діяльності гуртка естетичного виховання дітей дошкільного віку «Мистецьке джерельце»,
розроблену Стороженко Ганною Юріївною методистом ДЮМВХС «Світанок», керівником гуртка «Мистецьке джерельце»

Програма гуртка «Мистецьке джерельце» реалізується в рамках базової програми «Я у світі».
Дошкільний вік – період активного емоційного розвитку дитини. Психолого-педагогічні дослідження останніх років підтверджують, що накопичення дитиною позитивно направленого емоційного досвіду в дошкільні роки, забезпечить основу для успішної самореалізації особистості, яка підростає.
Зміст програми підтверджує висновок психолога О. В. Запорожця щодо ампліфікації (збагачення) музично-естетичного досвіду дошкільників, який дозволяє досягнути оптимального розвиваючого ефекту в педагогічній роботі з дітьми.
Дитина не просто переходить від однієї діяльності до іншої – вона реалізує свої можливості, проявляє здібності, особистісне відношення, наповнене емоційними переживаннями щодо різних видів занять.
Навчально-тематичний план програми, що рецензується характеризує три групи діяльності у взаємозв’язку з напрямками розвитку дитини:
І група – з ведучим напрямком «емоційного розвитку». В цю групу входять всі види художньо-творчої діяльності: музична, художньо-мовленнєва, танцювальна, зображувальна, а також ігрова, направлені головним чином на:
• збагачення художніми, ціннісно-орієнтованими образами;
• оволодіння різними формами образних втілень (відтворювальних, творчих);
• розвиток емоційно-ціннісного відношення до реальності;
• емоціональний розвиток дітей;
• образну самореалізацію;
• стимулювання художньо-естетичного саморозвитку.
ІІ група – з ведучим напрямком «інтелектуально-пізнавального розвитку». Така діяльність направлена на:
• збагачення знаннями і уявленнями про засоби музичної виразності, танцювальних жанрів, про твори відомих композиторів, про музичні інструменти;
• формування вмінь: інтелектуально-пізнавальних, інтелектуально-творчих і т.п.
ІІІ група – з ведучим напрямком «діяльнісно-практичного розвитку». Ця діяльність направлена на:
• оволодіння елементарними вокально-хоровими навичками, навичками гри на шумових музичних інструментах, виконання танцювально-гімнастичних вправ;
• формування виразності рухів, послідовність дій;
• становлення соціально-ціннісної мотивації, яка забезпечує успішність організації даних видів діяльності.
Освітній процес в гуртковій роботі – це сфера духовного впливу на дитину, продуктом якого є не лише засвоєні знання, вміння, але й розкриття внутрішніх сил дитини, її потенціалу, самореалізації у взаємодії спочатку з педагогом, дітьми, а потім і в самостійному виборі наступних рівнів навчання в окремо обраних відділах Дитячо-юнацької музичної вокально-хореографічної студії «Світанок».
Програма «Мистецьке джерельце» заслуговує на апробацію викладачами музичних, вокально-хореографічних студій, музичними керівниками дошкільних навчальних закладів.
avatar
Вродь ниче)))))
avatar
спс)
avatar
отлично просто! Я писла рецензии только на детские работы МАН, если нужно будет — обращайтесь
avatar
ой как приятно) есть 3 рецензии уже с подписями) буду обращаться, конечно) это не последние рецензии) на будущее — мне нужно будет)
Только зарегистрированные и авторизованные пользователи могут оставлять комментарии.