13 комментариев

avatar
Зламався в нашому будинку домофон.
Приїхав майстер, полагодив.
Але велика частина ключів перестала після цього працювати. Почали виясняти, що трапилось. Вияснилось, згадалось, що ті ключи ми замовляли вже після встановлення домофону (то загубились, то зламались, то просто запасні). А замовляли — по телефону, який вісить під під самим домофонним замком.
Виявляється, що та служба, де ми замовляли ключі (я особисто і деякі сусіди) — не має ніякого відношення, що служби, що встановлювала домофон на будинок.
І служба домофонного замка не несе відповідальності за ключі, замовлені не в них.
Я це все розумію, наче б то і не дуже не логічно.
Але з іншого боку — от мали люди ключи, нормально заходили додому. І тут бац — не можуть ввечері повернутись додому. А сусіди в нас не сильно бажають відповідати на домофонний дзвінок, якщо не чекають у гості когось конкретного, або звук вимикають, або взагалі самі ще не повернулись з роботи або поїхали на дачу.
Ну не халепа?
Якось це не правильно, як на мене.
І особливо образливо за ті ключі, які просто лежали запасними, ними навіть і покористуватись то не встигли — а вони вже не працюють (
avatar
Чи це нормальна ситуація?

Я сьогодні зафарбую маркером чи фарбою той телефон, що не відноситься до домофонної служби.
Він там так розташований — що абсолютно не викликає підозри, що він «лівий»
avatar
Сижу чекаю майстра. З дому всі разом вийти не можемо — хтось має лишитись вдома і пустити додому (
avatar
Они могут на месте перепрограммировать ключи. Так что когда приедет мастер или ласково попросил или наедь, что вы платите за тех обслуживание, а лучше попросил смету, за что вы платите, и что именно и на какую сумму было сделано для вашего домофона. Как-то так… Поверь, начнешь задавать вопросы, тебе все бесплатно сделают, захватил все свои ключи.
avatar
Похоже они специально поменяли код чтоб вы заплатили за перепрограммирование, хотя это бесплатная услуга.
И спроси какой из телефонов на двери их…
avatar
Чоловік каже, що у всьому районі раптом позавчора перестали працювати домофони, приїжджали майстри, чинили — і такі самі історії з ключами, як в нас.
avatar
Это они сами прилепили номер левой службы?
avatar
Я не знаю, звідки взялась та ліва об«ява.
avatar
Зараз я вже бачу, що вона дійсно ліва, без назви підприємства. Просто раніше не зтикалась і не замислювалась, що щось тут не так )
avatar
Приїхав майстер, привіз ключі.
Я вийшла до нього, а він каже — не вийде ключі Вам продати, іншим разом. Виявилось, що хтось вночі чи зранку взагалі порвав провід, і домофон взагалі не працює ((
А ключ можуть продати лише з працюючим домофоном (як Света писала, що програмують)
avatar
о напевно хтось з сусідів порвав той провід, розізлився…
avatar
В общем, я бы не покупала, а сказала, что подашь заявление в полицию, раз так они все двери в районе перекодировали.
Ну и потребуй таки перечень работ которые они обязаны предоставлять за вашу ежемесячную оплату.
avatar
З однієї сторони це добре, що домофон і інші сторонні люди не заходять. А з іншої от бувають такі ситуації, коли двері зачиняються, а ти без ключів і не потрапиш додому. Надіюсь в вас найближчим часом все вирішиться. В нас знаю є якийсь код, але його знає тільки декілька жителів будинку. Ще знаю є універсальні ключі для всіх домофонів, такі в почтальйонів і можна купити любому жителю, бо так простіше.
Только зарегистрированные и авторизованные пользователи могут оставлять комментарии.